26 Temmuz 2017 Çarşamba

Iste Kusi Kusi Geldi, Tempelhof Feld ve Ebru Gundes Havalari

Mer ha ba. 

Size gecen ne yazmistim. Ebru Gundes`in firtinalaaaaarrr koparsa kopsssuuuunn gibi bir yaz yasayacagiz ve kendimi kesicem diye. Evet o yaz o yazmis arkadaslar ve Berlin`e pek bu kadar yagmayan yaz yagmuru, bu sene ben geldim diye Temmuz`da yagiyormus. Peki buna ne kadar sasirdim? HIC! 2 gundur gece baslayan yagmur ile uyaniyorum. Derece 16. Buraya gelmeden yaptigim en dogru sey, su gecirmeyen lastik pabuclardan almis olmam.

Efendim ciiiigerim yaniyor, Tarcos`u, Gokce`yi ve evin icini pireler basmis. Elimden bisi de gelmedigi icin telefonun ekranindan kendimden cozumler bulmaya ve Gokce`ye yardimci olmaya calistim. Evin ilaclanmasindan sonra azalmis ama bitmemis. Cocuga 2 ilac yapmis. En son cocuk hala kasiniyordu ve evde de tek tuk pira hala varmis. Gokce lavantalar ile uyumaya calisiyormus.

Mac isletim sistemi Microsoft`un bokunu yesin bokunu. Is yerimden mecburen Mac aldim, eve geldim Is skype hesabimi acicam, is yapicam. O da ne? Calismiyor. Cunku kapital sistemin/elit tuketimin en guzel ornegi olan Mac sistemi Skype guncellemesi ve kart bilgisi istiyor. Tabi sirket olunca karismadim. Baska cozum buldum. Microsoft`un da Mac`e benzemeye baslamasinin otesinde, Paint`i 2017`de silecek haberi ile sarsildik. Tabi al birini vur otekine. Sonra Microsoft, aaaa bizi cok seviyirmissiniz, tisikkirer, silmiyoruz ehe ehe ve geri vites yapti. Bu jenerasyonun elinden Paint-terk photoshoplari alamazsiniz!!!1!!

Stephan Hawking, uzaylidan mesaj gelirse cevap vermeyin demis. Uzayli bana mesaj aticak, ben cevap vermicem. `Uzayli -Noldu yaa foton gitti?`

Halk istedi diye imara kapanan, dev bir havalimani dusunun. Simdi icerde piknik yapanlar, bira icenler, yoga yapanlar, paten kayanlar, sevisenler koklasanlar, futbol oynayanlar, aklinize ne gelirse dev bir park. Ucu gorulmuyor. Pazartesi gittim sakin sakin. Biraz yagmur yagdi ama yine de guzeldi. Icinde minnos hamburgerler yapan ve wiess bira icebileceginiz bir de bahcesi var. Tempelhof Feld, bir hayal kadar guzel ve buyuksun. Seviyoruz seni.


Lan Almanlar disiplinli diyorduk ote yandan da rahatliklari acayip canimi sikmaya basliyor. Efendim bilen bilir, benim Istanbul`da 1 asirdir bir ``kirik lavabo`` mevzusu vardi, simdi o konuya tekrar girmicem ama eve tasinali 3 ay oldu simdide mutfak lavabosu tikandi. Ahahahahahaha. Al iste. Ilac doktuk. Olmadi. Hadi biz karismayalim dedik, ev sahibine e-mail attik. Cozulmedi. En gicik oldugum sey de; herkesin birbirinden cozum bekliyor olusu. Soruyorum abi cevap verdi mi kadin. -yoo vermedi. Otekine diyorum tamirci cagiralim, -ben ogrenciyim ben odemem(!) otekine soruyorum yav bu sorunlar icin ne yapilir, -valla bir fikrim yok. Ama bu bulasiklar birikiyor??? Ustelik birileri birilerinden, bulasiklari banyoda yikamasini bekliyor \0/ . Gecen alacak izinim vardi. Oturdum basina soktum yikadim borulari, iceriden artik hangi ileri zekalidan kalan bi plastik bisiler dustu. Acildi. Dertlerime bak...

Berlin`den bir kusikovski gecti. Dilay gecen hafta buraya geldi. Giybetler, asiri komik olaylar esliginde, yabanci damat ile evlenen kekomanci Turk kizlarini yerden yere vurduk. Uzun zamandir bu kadar eglenmemistim. Insan rezil etmede ustumuze yok. Daha bu sabah bana attigi ekran goruntulerini buraya koysam dev olay cikar o yuzden koymucam onu yerine cok eglendigimiz Killa Hakan pozlarimizi paylasiyorum. Tarkan sarkisinda oldugu gibi `isssste kusi kusi geldiiiii` fotografimiz. Ben ve Dilay. Soldaki Dilay. 

Herkese iyi haftalar, gunesli havalar ve bol kahveler dilerim. Tabiki de kus uyumayin. Gorusmek uzere.


4 yorum:

  1. Paint onurumuzdur dfdsfdsf

    En güzeli tek yaşamak. Lavabo da tıkansa, olmadı banyo da patlasa, sorumluluğun hepsi sende kafa rahat :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En cok ben sevindim zira Paint`te kardesimin salak capslerini baska nasil yapabilirdim acaba???

      Sil
  2. Ahahhahhahha kırık lavabo hortlamış! Lavaboyu çalışır hale getirdikten sonra bir de ayakkabını çıkarıp evdekilere sırayla çot diye vursaydın keşke. Haketmişler o ayakkabı tokadını.
    Templehof Feld çok güzelmiş, bunları hep not alıyorum.
    Burası 37 derece :/ 16'ya da özendim şimdi ne yalan söyliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlardan biri olan Alex de, `Berlin`in Lavabo Hitleri` diye mesaj atmis. Lavabo bazinda hitlere benzemek tadimi kacirdi ama serrolari seviyorum.

      Havalimani inanilmaz ya, kucuk bir sosyalist devrim gibi. 3 sene evvel imara acilmak istenmis, halk Fatih Terim gibi mekani basmis. sjajjaajahahah

      Havanin boyle olmasi bakma bana cok da canimi sikmiyor, domuz gibiyim, Istanbul`da en son grip olup ictigim antibiyotikten halusinasyon gormustum. Burada hic hasta olmadim.

      Sil