5 Haziran 2012 Salı

kedi esnemesi

Bu sabah gün ışığına doğru yüzüm dönük uyandım. hava güzel ve güneşli olunca odama daha fazla ışık giriyor sabahları. tarçın; sırtı pencereye, yüzü ise bana dönük yastığımın kenarında uyumuş. alarmın ısrarla çalması onu hiç uyandırmış değil. gözlerimi aptal alarm sesine inat yavaşça araladım ve kafamın dibinde uyuyan ve horlayan tüylü ile karşılaştım. gözlerimi açtığımda ve nefes alışım hızlandığında bunu anlayan Tarçın normalde hafifçe gözlerini açar gibi yapar sonra tekrar uykusuna devam ederdi. Bu sefer gerçekten istifini bozmadı ve uyumaya devam etti. Sanırım biraz yorgundu. 1-2 dakika burun buruna yattık ve uyumasını seyrettim.

2 yıldır benim hayatıma ortak olan tek dostum...

Bir gece önce beni o halde gördüğün ve seni mutsuz ettiğim için bu yazı vasıtası ile özür diliyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=QFsRzuQY5zA&ob=av2e

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder