20 Haziran 2012 Çarşamba

ucuz kombine


Şampiyon olmuşuz, nasıl sevinç nasıl sevinç. Ertesi gün mesaj attı, gecenin bir vakti. Okudum. Düşünmedim. Silecektim. Sonra içimi bir sorumluluk hissi kapladı ve bahsettiği konunun en yakın arkadaşımı ilgilendirdiğini ama bunu sormak için geçmiş ilişkimizi bahane ettiğini fark ettim. sinir küpü oldum. "Bilmem ne olmuşta, bilmem ne bilmem neye ne demiş, ben biliyor muymuşum."  "Onu bilmem ama sen götsün,tabiki biliyorum" diye yazdım, sonra sildim.

Bilmiyorum diye yazdım gönderdim.

Araya başka konularda sıkıştırdı, yazdı da yazdı, kutlama kombinesi göndermiş de, almamışım da. Sadece "Evet" dedim. Delirdi. Olayları öğrenmek için son çaresi bana yazmaktı, "merakımdan çatlarım yazmasan,ben meraklı bir adamım bunu sen benden daha iyi biliyorsun, olan biteni öğrenmem gerek " dedi ucuz dedikoducu Tarlabaşı karıları gibi. Ama büyük bir keyifle tüm bunları cevapsız bıraktım. Bu konu gereksiz bir bahaneydi ama bir şekilde yazacağını biliyordum, bana sike sike yazacaktı. Yalancılığını fark ettiğimi, kendine yedirememişti, gözü döndü, kendi geri zekalılığını benden saklayamadığı için hırs yapmıştı. Aklı sıra beni tongaya düşürecekti. Taraf çekecekti kendine. Gözümün içine baka baka getirdiği, tonlarca terkos numunelerini benim önüme yığarken yüzünden yalancılık akıyordu.  Ben de büyük bir keyifle kıyafetleri karşısında denerken, "ay canım ne gerek vardı, çok incesin, teşekkür ederim" diyerek içten içe eğlendim. Sonra bir gün eline poşeti verip gönderdim, geldiği yere. 


Hayat çok acımasız bazen çünkü bedavadan kukuleta takıp istiklal caddesinde dolaşmak yerine gelip kendilerini bana rezil ediyor bu adamlar. Sonra gecenin bir yarısı deliriyorlar mesaj atmak için. Hemde en yakın arkadaşlarımla olan ilişkilerimi bahane ederek. Benim canımı sıkan noktanın bu olduğunu da iyi biliyorlar. Gerek yok canlarım böyle yapmaya, hele de adresime Arena kombinesi göndererek bu işler olmadı, olmaz.

http://www.youtube.com/watch?v=tYkwziTrv5o

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder